7+1 Ιδέες: Minimal Φωτιστικό

Σεπτεμβρίου 15, 2017

Μας αρέσει το minimal. 

Πολλές φορές η απλότητα τείνει πολλές φορές να είναι πιο δημιουργική.

Θα κρατήσω "minimal" και τον πρόλογο και θα μπω κατευθείαν στο ζουμί.

Απόλαυσε μερικές ιδέες για να φτιάξεις μόνος σου απλά, λιτά και πανέμορφα φωτιστικά.


1. Φωτιστικό από κάδρο - κορνίζα 

Πολύ ωραία! Για να το φτιάξεις σου έχω διάφορες εναλλακτικές. Για το πλαίσιο μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα κάδρο, μια μεγαλούτσικη κορνίζα ή να προμηθευτείς ξύλινα πηχάκια και να τα κολλήσεις με ξυλόκολλα. Ανοίγεις μια τρύπα στο "πάνω" μέρος κι είσαι έτοιμος να περάσεις το ντουί. Εναλλακτικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα πιο ιδιαίτερο ντουί που μπορείς να βρεις σε καταστήματα με ηλεκτρικά είδη. Μη ξεχάσεις να πάρεις μια ωραία λάμπα. 

Extra tip: Πρόσεξε το κάδρο ή ό,τι χρησιμοποιήσεις να μην είναι πολύ βαρύ.


Πηγή: OHOHblog 


2. Φωτιστικό από χαλκό

Εντάξει... από χαλκό ή "καμουφλαρισμένο" χαλκό. Στην πηγή που παραθέτω πιο κάτω, υπάρχουν οδηγίες για το πως να φτιάξεις το συγκεκριμένο φωτιστικό χρησιμοποιώντας ένα χάλκινο σωλήνα και πηνίο χαλκού. Εγώ που δε ξέρω από "τέτοια" φαντάστηκα ότι το κυκλικό μέρος θα μπορούσε να γίνει με ένα σταθερό λάστιχο ποτίσματος (ή αυτά που χρησιμοποιούμε για το αυτόματο πότισμα) βαμμένο με σπρέι σε χάλκινο χρώμα.  Άλλωστε την ιδέα την έχεις. Η κατασκευή μπορεί να γίνει ακόμη πιο εύκολη με λίγη φαντασία. 


Πηγή: Brit + Co 


3. Φωτιστικό με ξύλο χειροτεχνίας

Η φωτογραφία γι' αυτό το φωτιστικό είναι ενδεικτική. Ωστόσο, σκέφτηκα πως θα μπορούσε να γίνει κάτι αντίστοιχο χρησιμοποιώντας προαιρετικά ένα χάλκινο σωλήνα για να περάσεις το καλώδιο του ντουί και για τις μεταλλικές στρογγυλές επιφάνειες φύλλα ξύλου για χειροτεχνίες. Αν θέλεις τα βάφεις, κάνεις προσεκτικά μια τρύπα στη μέση και τα προσαρμόζεις στο χάλκινο σωλήνα ή σε ένα χρωματιστό ντουί. Μέχρι και χοντρό χαρτόνι θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις. Για σιγουριά, βάλε και λίγη κόλλα κι έτοιμο!  


Πηγή: Yellow Trace



4. Επιτραπέζιο φωτιστικό κύβος

Μπορεί να είναι επιτραπέζιο, αλλά μου αρέσει πολύ και είναι σίγουρα minimal. Αν έχεις έτοιμο ξύλινο κύβο, απλά περνάς τον μηχανισμό που μπορείς να βρεις σε είδη με ηλεκτρικά. Αλλιώς μπορείς να πάρεις ξύλινα κομμάτια και να δημιουργήσεις έναν κύβο. Αν το θέλεις πιο "εύκολο" και πιο ελαφρύ, μπορείς να χρησιμοποιήσεις φύλλα ξύλου για χειροτεχνίες. 


Πηγή: OHOHblog


5. Επιτοίχιο φωτιστικό 

Μπορεί να είναι κι ότι πιο απλό, αλλά εξίσου όμορφο έχω δει για επιτοίχιο φωτιστικό. Μια απλή βάση στήριξης για ράφια παίρνει διαφορετική μορφή με μόνο δυο τρυπούλες. Κι αν δεν έχεις τρυπάνι, μην πτοείσαι. Τύλιξε το καλώδιο γύρω από το ξύλο και έτοιμο.





6. Φωτιστικό με διακοσμητικές χάντρες 

Τούτο εδώ το ομορφούλι, δε χρειάζεται πολλές επεξηγήσεις. Παίρνεις ένα καλώδιο με ντουί της αρεσκείας σου και περνάς τις χάντρες που σου αρέσουν. Είτε αυτές είναι χρωματιστές είτε ξύλινες. Το μεταλλικό εξάρτημα που βρίσκεται στο τελείωμα μπορείς να το προμηθευτείς από καταστήματα με ανταλλακτικά φωτιστικών. 


Πηγή: Hello Blogzine


7. Επιτοίχιο φωτιστικό συννεφάκι κ.ο.κ. 

Τέλειο το συννεφάκι στον τοίχο. Η δική μου φαντασία δε σταμάτησε εκεί. Σκέφτηκα πως με ξύλινα φύλλα χειροτεχνίας μπορείς να φτιάξεις αερόστατα, κύβους, όλων των ειδών τα σχήματα και σχέδια. Για να κρατήσεις μια απόσταση από τον τοίχο και να τοποθετήσεις τη λάμπα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις για παράδειγμα ένα μεταλλικό ή ξύλινο κουτάκι που θα σε βοηθήσει μετά και να το κρεμάσεις.


 



8. Φωτιστικό με καλαμάκια 

Ναι, καλά διάβασες. Με καλαμάκια και σύρμα ή σκοινάκι. Στην πηγή κάτω από τη φωτογραφία θα βρεις τις οδηγίες βήμα βήμα. Λογικά θα χρειαστεί να τα βάψεις, αλλά με ένα σπρέι θα γίνει πολύ εύκολα! 

Πηγή: OHOHblog



Ελπίζω να ευχαριστήθηκες αυτές τις ιδέες όσο εγώ και να ξύπνησα το μικρόβιο της δημιουργίας μέσα σου. 

Θα χαρώ να ακούσω την άποψη σου ή/και απορίες σου στα σχόλια. 

Και μην ξεχνάς ...Μείνε δημιουργικός! 

Pin it! 







6 σχόλια:

  1. Εντάξει αυτά με τον ξύλινο κύβο και τα σύννεφα τα λάτρεψα και όντως δεν είναι δύσκολα στην κατασκευή! Thanks για την έμπνευση και welcome back!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ, Κατερίνα μου! Κι εγώ τα λιμπίζομαι όλα... Υ.Γ.: Ήρθα για να μείνω (ελπίζω) ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό με το χαλκό είναι τέλειο!!!! Και νομίζω ότι με μία μετατροπή μπορεί και της κορνίζας να μοιάζει έτσι!!! Μου μπήκε ιδέα αλλά πρέπει να σκεφτώ τεχνικές λεπτομέρειες!! χαχαχαχα Δε το έχω όπως κατάλαβες αλλά το παλεύω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ Ελεάννα! Έχεις δίκιο! Και της κορνίζας θα μπορούσε να μοιάσει έτσι. Μια χαρά το έχεις, πιστεύω! Πάντως υπάρχουν και σχετικά φθηνά εργαλεία συγκόλλησης, αλλιώς μπορείς να πας με ένα τεράστιο χαμόγελο σε κάποιον στη γειτονιά που ασχολείται με τέτοια (το έχω κάνει, χεχε). Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάλι με τα φωτιστικά έχω μια σχέση πάθους! Αν ήταν δυνατόν να τα αλλάζω όπως τα μαξιλάρια... είναι πολύ εύκολα στην κατασκευή τους όλα και πολύ όμορφα. Στέκομαι ιδιαίτερα σε αυτά με τα στεφάνια αλλά και στα συννεφάκια για το δωμάτιο της εγγονής μου :) Ωραίες επιλογές Γεωργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ αυτή τη σχέση έχω με τα φωτιστικά, Χριστίνα! Ετοιμάζω κι ένα καινούριο... Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.