DIY: Αξιοποίησε ένα παλιό δίσκο σερβιρίσματος

Μαρτίου 25, 2016

Εντάξει, το παραδέχομαι... Δεν πετάω σχεδόν τίποτα. Έχω αυτή τη μανία να μεταμορφώνω τα αντικείμενα και περνάω τέλεια όταν το κάνω. Αν έχεις κι εσύ αυτή τη μανία, τότε έχω να σου προτείνω πως να αξιοποιήσεις ένα παλιό δίσκο σερβιρίσματος! Η μετατροπή είναι πάρα πολύ απλή και σου δίνει την δυνατότητα να ανανεώσεις τον χώρο σου μέσα σε μερικές ώρες. 
Ο "υποψήφιος για πέταμα" δίσκος μου είναι αυτός που εικονίζεται στην φωτογραφία (δεν έχει χρησιμοποιηθεί ούτε μια φορά και θα μπορούσε κάλλιστα να είναι διακοσμητικό της Samantha Jones από το Sex in the City, με την οποία ομολογώ πως δεν έχω καμία σχέση :-P )





Ας δούμε τη διαδικασία μεταμόρφωσης βήμα βήμα...

Υλικά: 

  • Παλιός δίσκος σερβιρίσματος
  • Σπρέι βαφής
  • Γυαλόχαρτο
  • Κόλλα ατλακόλ
  • Πινέλο
  • Ύφασμα
  • Κορδέλα

Στην πράξη:

Μπορείς να βάψεις τον δίσκο σου με διάφορους τρόπους ανάλογα με το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένος. Εγώ προτίμησα να βάψω αυτόν τον πλαστικό δίσκο με σπρέι. Ξεκίνησα καθαρίζοντας το δίσκο και τρίβοντας ελαφρά με το γυαλόχαρτο για να "πιάσει" καλύτερα η μπογιά.


                   

Έπειτα, ψέκασα μια πρώτη στρώση με το σπρέι και αφού στέγνωσε το δισκάκι μου, ψέκασα κι ένα δεύτερο χέρι.





Το βάψιμο έλαβε τέλος! Τόσο απλά!



Τώρα ήρθε η ώρα να διακοσμήσουμε το δίσκο μας! Προτίμησα να ντύσω το "καινούριο" μου απόκτημα με ύφασμα, όμως εσύ μπορείς να πειραματιστείς με διάφορες τεχνικές όπως ζωγραφική, ντεκουπάζ με χαρτοπετσέτες ή αγαπημένες σου φωτογραφίες, στένσιλ με γράμματα ή σχέδια... Κάνε μια βόλτα στο σπίτι σου, άφησε τη φαντασία σου ελεύθερη και είμαι σίγουρη ότι θα βρεις το καλύτερο που θα ταιριάξει στον χώρο σου!


Εγώ που επέλεξα το ύφασμα, έψαχνα εύκολους τρόπους να το κόψω ίσα ίσα με την εσωτερική επιφάνεια του δίσκου. Έκανα μια "κουβέντα" με τον δίσκο κι εκεί που με κοιτούσε σιωπηλός ανακάλυψα πως το πίσω μέρος του είχε μια μικρή εξοχή, ακριβώς στο ίδιο σημείο που τελείωνε το εσωτερικό, που κατέληξε να γίνει ο οδηγός μου στο κόψιμο.




Πήρα λοιπόν, τρεις κόλλες αναφοράς, τις κόλλησα μεταξύ τους για να γίνουν το πατρόν, και χάραξα το σχέδιο μου!

                              


Το έκοψα με ένα ψαλιδάκι...


Και το καρφίτσωσα πάνω στο ύφασμα, για να μπορέσω να το κόψω τέλεια.



Εντάξει τώρα...αν μου ξέφυγε και λίγο, δεν πειράζει.



Δοκίμασα το ύφασμα στο εσωτερικό του δίσκου και ταίριαζε μια χαρά. Υπήρχαν μερικά σημεία που προεξείχε το  ύφασμα αλλά για να μην το κόψω λάθος και το χαλάσω, αποφάσισα να το διορθώσω μετά με μια κορδέλα. 




Επιπλέον, για να κολλήσω το ύφασμα χρησιμοποίησα κόλλα ατλακόλ. Με το πινέλο άπλωσα μια στρώση κόλλας και στη συνέχεια, ξεκινώντας από το κέντρο άπλωσα απαλά το ύφασμα προς τις άκρες.
Extra tip: Σπρώξε το ύφασμα απαλά κι αν δεις να φουσκώνει πίεσε να βγει ο αέρας για ένα πιο ομοιόμορφο αποτέλεσμα.





Για να αντέξει, το ύφασμα στο χρόνο αλλά και να αποκτήσει μια πιο "στερεή" μορφή πέρασα άλλο ένα χέρι κόλλας από επάνω με το πινέλο. Όπως θα παρατηρήσεις στην φωτογραφία, στις άκρες του δίσκου υπάρχουν κάποιες μικρές ατέλειες. Αν είσαι τελειομανής όπως εγώ, κάτι θα σκαρφιστείς.




Εγώ για να καλύψω τις ατέλειες, χρησιμοποίσα μια κορδέλα την οποία κόλλησα με τον ίδιο τρόπο που κόλλησα και το ύφασμα.



Αφού στέγνωσε κι η κόλλα, ο δίσκος μας είναι έτοιμος! 



Το μόνο που μένει είναι να τον τοποθετήσεις εκεί που προτιμάς ή να τον διακοσμήσεις όμορφα ώστε να βρει τη γωνιά του μέσα στο χώρο! 



Θα χαρώ πολύ αν ο ανανεωμένος μου δίσκος σερβιρίσματος γίνει πηγή έμπνευσης για μια δική σου κατασκευή.

Και μην ξεχνάς... Μείνε δημιουργικός! 


Pin it! 



8 σχόλια:

  1. Μου αρέσει ή ιδέα της μετατροπής κάποιου αντικειμένου. Όπως ή δικιά σου που με απλά βήματα και ακρίβεια το αποτέλεσμα είναι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαρία! Το ίδιο εξαιρετικές και οι δικές σου ιδέες! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία η μεταμόρφωση του δίσκου σου, πολύ ρομαντικό το ύφασμα! Η αλήθεια είναι πως δε θα σκεφτόμουν ποτέ τη λύση του υφάσματος απο φόβο μην αφήσει σημάδι κάποιο υγρό. Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ, Ελεάννα! Η αλήθεια είναι ότι τον χρησιμοποιώ περισσότερο σαν διακοσμητικό, οπότε ένα υγρό (με χρωστικές) σίγουρα θα έφερνε την καταστροφή... Σ΄ευχαριστώ και πάλι για το σχόλιο και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά πολύ γέλασα με τη Σαμάνθα! Ο δίσκος έγινε υπέροχος! Θα ψάξω να βρω κανέναν παλιό απλά για να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Σαμάνθα θα μου έπαιρνε το δίσκο από τα χέρια και θα τον έβαζε στο τζάκι, να χαζεύει το θέαμα! Σ' ευχαριστώ πολύ, Κατερίνα! Καλή επιτυχία, αν το δοκιμάσεις κι αν θέλεις να το μοιραστείς μαζί μας θα ήταν υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσε η μεταμόρφωση! Έγινε πολύ σικ ο δίσκος! Όλο λέω να αλλάξω κι εγώ κανα δυο που έχω εύκαιρους και όλο το αναβάλλω! Με έκανες να αναθεωρήσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια! Χαίρομαι πολύ που σε κινητοποιήσα, Μαίρη και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Θα χαρούμε πολύ να δούμε τις δημιουργίες σου! You know how to "make it pretty...", ούτως ή άλλως! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.